Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Πατριαρχική Ι. Αγρυπνία-Εορτή Οσίου Παϊσίου-Σουρωτή Γ΄ 12-7-2015

ΓΕΡΩΝ ΙΣΙΔΩΡΟΣ Ο ΤΥΦΛΟΣ. ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΠΕ.








ΓΕΡΩΝ ΙΣΙΔΩΡΟΣ Ο ΤΥΦΛΟΣ.  ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ 


ΤΟΥ  ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ  ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ 


ΕΛΛΑΔΑ  ΕΙΠΕ.





ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΡΗΜΑ  ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ 

ΜΑΣ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ; ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ 

ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ . ΚΡΑΤΗΣΤΕ 

ΔΥΝΑΤΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΘΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ 

ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΝΟΙΚΑ .5 Ήθελα προηγουμένως να σας αναφέρω έναν λόγο του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου, αλλά δεν ήταν ακόμη η ώρα: «Αμήν αμήν λέγω υμίν, ότι ό τον λόγον μου άκούων και πιστεύων τω πέμψαντί με, έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μεταβέβηκεν εκ τού θανάτου εις την ζωήν».



Ήθελα προηγουμένως να σας αναφέρω έναν λόγο του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου, αλλά δεν ήταν ακόμη η ώρα: «Αμήν αμήν λέγω υμίν, ότι ό τον λόγον μου άκούων και πιστεύων τω πέμψαντί με, έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μεταβέβηκεν εκ τού θανάτου εις την ζωήν».
Γιατί ακόμη και η κρίση, όπως όλα τα έργα του Θεού, είναι έργο για τη σωτηρία. Και θα τολμούσα να πω ότι ακόμη και η μέλλουσα κρίση ίσως να είναι το τελευταίο κάλεσμα του Θεού για σωτηρία• μολονότι υπάρχει ο κίνδυνος να είναι πια πολύ αργά. Ο άνθρωπος όμως που έζησε σύμφωνα με τον λόγο του Θεού, όπως λέει ο ψαλμωδός: «Διά τούς λόγους των χειλέων σου εγώ εφύλαξα οδούς σκληρός»,  ξεπέρασε την κρίση.
Σε αυτή τη ζωή, η ζωή μάς έκρινε και κριθήκαμε. Αφεθήκαμε να μας κρίνει ο Θεός και διαλέξαμε τον λόγο Του μέχρι θανάτου -Παράσχου, Κύριε! για τους μάρτυρες μιλάω... Αλλά και εμείς κρίναμε τον Θεό, και βάλαμε τη σφραγίδα μας ότι ο Θεός είναι αληθινός, όπως λέει ο απόστολος Ιωάννης.  Και ο Θεός φανερώνεται αληθινός πέρα από τον θάνατο, πέρα από την κόλαση, πέρα από όλα. Θα έλεγα πέρα από την αιωνιότητα, επειδή ο Θεός, όχι ήταν, ο Θεός είναι προ πάντων των αιώνων!
Η ταπείνωση, λοιπόν, όταν ο άνθρωπος τη ζει, είναι η δύναμη, με την οποία τρομάζουν όλα τα κτίσματα που έχουν φόβο Θεού, διότι τίποτε δεν μπορεί να τη νικήσει. Η ταπείνωση φαίνεται ότι είναι δουλεία, όμως είναι χαρακτηριστικό του άρχοντα, του βασιλιά. Είναι θεϊκή ιδιότητα, και στο δεύτερο βιβλίο του,  που είναι η πνευματική του αυτοβιογραφία, ο π. Σωφρόνιος λέει ότι πολλοί έχουν πει για τον Θεό πολλά, ότι ο Θεός είναι αγάπη, ο Θεός είναι φως, ο Θεός είναι δύναμη αν, λέει, θα τολμούσα να πω και εγώ κάτι για τον Θεό, θα έλεγα ότι ο Θεός είναι ταπείνωση. Και αυτή η ταπείνωση η άρρητα καταπληκτική, η ακατανόητη για τη διάνοια του ανθρώπου -που όμως, αν τη δούμε, την καταλαβαίνουμε, όχι ερμηνεύοντάς την διανοητικά, αλλά ζώντας μέχρι το μεδούλι μας τη χάρη της-, ακριβώς αυτή η ταπείνωση είναι το επικίνδυνο για τον άνθρωπο. Επειδή ο Θεός, η ταπεινή αγάπη του Θεού, δεν επιβάλλεται στον άνθρωπο.
Και θα ήθελα, από σήμερα και στο εξής, να μη μιλάει κανείς για απαγορευμένο καρπό. Πώς απαγόρευσε ο Θεός στον Αδάμ τον καρπό της γνώσεως του καλού και του κακού, αφού πέντε λεπτά αργότερα θα μπορούσε ο Αδάμ να τον φάει; Μήπως δεν έβλεπε ο Θεός; Δεν μπορούσε ο Θεός να δώσει ένα χαστούκι στον Αδάμ, έτσι όπως κάνουμε εμείς όταν βλέπουμε το παιδί μας να κάνει κάτι κακό, και από αγάπη του δίνουμε ένα χαστούκι λέγοντάς του: «Ε, μην το κάνεις!» Η αγάπη του Θεού αφήνει τον άνθρωπο να αποφασίζει μόνος του, διότι «αγάπη με το ζόρι δεν γίνεται».  Η αιώνια βασιλεία είναι η βασιλεία αυτών που αγαπούν, και αγαπούν να γίνουν αυτό που είναι ο Θεός.
Θα έλεγα, αδελφοί και αδελφές εν Κυρίω -και μάλλον με αυτό θα κλείσω τον λόγο-, έχετε ζήσει σαράντα πέντε χρόνια μαρτυρίου,  απαγορεύσεων, τρόμου, δυσκολιών... Και τώρα επανήλθε στη χώρα μας εκείνη η ελευθερία που εκτίμησα υπερβολικά. Δεν εννοώ την ελευθερία που είχα στον νου μου το 1955, όταν πήγαμε οικογενειακώς στην ελεύθερη Αγγλία -αυτά είναι ανθρώπινα και γήινα, διότι
είναι πεπερασμένα και σχετικά. Εννοώ ότι επανήλθε η ελευθερία της πίστης. Αυτό ήταν η πρόνοια του Θεού, και σε αυτό θα ήθελα να ενθαρρύνω όλους τους αδελφούς και τις αδελφές εν Κυρίω.
Πραγματικά πιστεύω ότι θα έρθει μία στιγμή στην ιστορία (πότε; δεν ξέρω...), που θα υπάρξει ένα “ή - ή”: ή με τον Θεό, ή με... ότι θέλεις. Γιατί τολμώ να πω “πιστεύω”; Βασίζομαι στον λόγο του Χριστού που λέει στο τέλος της Αποκάλυψης: «Ό άδικών άδικησάτω έτι, και ό ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι, και ό δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω έτι, και ό άγιος άγιασθήτω έτι. Ιδού έρχομαι ταχύ, και ό μισθός μου μετ’ εμού, άποδοΰναι έκάστω ως το έργον έσται αυτού».
 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΝΟΙΚΑ

Προσευχή με πόνο - Αγιος Παΐσιος


Προσευχή με πόνο

- Γέροντα, πως κάνετε ευχή για ένα θέμα;


Όλη η βάση που γίνεται η ευχή είναι να πονάει ο άνθρωπος. Αν δεν πονάει, μπορεί να κάθεται ώρες με το κομποσχοίνι και η προσευχή του να μην έχει κανένα αποτέλεσμα. Αν υπάρχει πόνος για το θέμα για το οποίο προσεύχεται, ακόμη και με έναν αναστεναγμό κάνει καρδιακή προσευχή.


Πολλοί, όταν την στιγμή που τους ζητούν οι άλλοι να προσευχηθούν δεν έχουν χρόνο, προσεύχονται με έναν αναστεναγμό για το πρόβλημά τους. Δεν λέω να μην κάνει κανείς προσευχή, αλλά, αν τυχόν δεν υπάρχει χρόνος, ένας αναστεναγμός για τον πόνο του άλλου είναι μια καρδιακή προσευχή· ισοδυναμεί δηλαδή με ώρες προσευχής.

Διαβάζεις λ.χ. ένα γράμμα, βλέπεις ένα πρόβλημα, αναστενάζεις και μετά προσεύχεσαι. Αυτό είναι μεγάλο πράγμα! Πριν πιάσεις το ακουστικό, πριν ακόμα καλέσεις, σε ακούει ο Θεός! Και το πληροφορείται ο άλλος. Να δείτε πως οι δαιμονισμένοι καταλαβαίνουν πότε κάνω προσευχή γι’ αυτούς και φωνάζουν όπου κι αν βρίσκονται!

Η πραγματική προσευχή ξεκινάει από έναν πόνο· δεν είναι ευχαρίστηση, «νιρβάνα». Τι πόνος είναι; Βασανίζεται με την καλή έννοια ο άνθρωπος. Πονάει, βογκάει, υποφέρει, όταν κάνει προσευχή για οτιδήποτε.

Ξέρετε τι θα πει υποφέρει; Ναι, υποφέρει, γιατί συμμετέχει στον γενικό πόνο του κόσμου ή στον πόνο ενός συγκεκριμένου ανθρώπου. Αυτήν την συμμετοχή, αυτόν τον πόνο, τον ανταμείβει ο Θεός με την θεία αγαλλίαση. Δεν ζητάει βέβαια ο άνθρωπος την θεία αγαλλίαση, αλλά η θεία αγαλλίαση έρχεται ως συνέπεια, επειδή συμμετέχει στον πόνο του άλλου (...).

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΣΟΒΑΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ-ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ



AAA2

ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ

Έγραψε ο αγαπητός και έγκυρος Θραξ :

«Πριν ή κατά τη συζήτηση των μιλίων είχε πει ο γέροντας (σ.σ. γέροντας Παΐσιος) σε γνωστό μου θα κάνουν ανακήρυξη ανεξαρτησίας οι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης, εμείς θα πούμε καλά τόσα χρόνια έχουμε δίκαιο και δεν κάνουμε επέκταση στα 12 μίλια και ‘σεις μέσα στην επικράτεια μας κάνετε ανακύρηξη και τότε εμείς θα κάνουμε επέκταση στα 12 μίλια, αυτό κρατήστε το γιατί είναι απο σοβαρή πηγή και το έχουν ακούσει και άλλοι εδώ μέσα και το ξέρουν από παλιά και από άλλες πηγές, δηλαδή ο γέροντας μίλησε για αυτό το θέμα και σε άλλους εκτός από τον γνωστό μου που μου το είπε.»

ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG HGGIKEN

Είχαμε την ευλογία να γνωρίσουμε έναν άνθρωπο που γνώριζε τον γέροντα Παΐσιο για δεκαπέντε χρόνια και είχε ιδιαίτερες σχέσεις μαζί του.

Κάναμε αρκετά χιλιόμετρα για να τον γνωρίσουμε από κοντά και το υλικό που μας εμπιστεύθηκε νομίζω πως είναι σημαντικό και θα προσπαθήσουμε να το προβάλλουμε σταδιακά.
Ξεκινάμε με μια μαρτυρία, λόγω επικαιρότητας που έχει σχέση με τα ελληνοτουρκικά.

Από βαθιά ταπεινότητα και μόνο, ο εν λόγω κύριος δεν θέλησε να δημοσιεύσουμε ούτε το όνομά του, ούτε την πόλη που μένει :
«Βρισκόμαστε στο 1990 που είδα τον γέροντα.

Ήταν η τελευταία φορά γιατί μετά από λίγο αρρώστησε.

Με έβαλε μέσα στο κελλί του και καθόταν στο πάσι.

Κάθε φορά που τον επισκεπτόμουν, του πήγαινα καμιά μάλλινη φανέλα για το κρύο. Πήρα και τον σάκκο μαζί μου και τον έβαλα σε μια γωνιά.
Μου λέει «μην τον πειράζεις τον σάκκο»…

Εγώ μέσα στον σάκκο είχα ένα μαγνητοφωνάκι που κατέγραφε από απόσταση συνομιλίες και είχα σκοπό μόλις πάω να βγάλω την φανέλα να το πατήσω και να αρχίσει να καταγράφει τα λόγια του γέροντα.
Μόλις σηκώθηκα μου λέει «Κ. μην το ανοίγεις, δεν πρόκειται να δουλέψει. Φέρ’ το εδώ να το δω κι εγώ.»

Αφού με κατάλαβε το πήρα και του το έδωσα. Μου λέει «τίνος είναι αυτό;». Του λέω «είναι του φίλου μας του Β.» ο οποίος ήταν γνωστός του γέροντα. Άρχισε να το περιεργάζεται και λέει «είναι πολύ ωραίο αλλά να ξέρεις δεν θα λειτουργούσε. Αφού δεν είχες ευλογία δεν θα λειτουργούσε.»

Εκείνη την ώρα τον φώναξε κάποιος έξω από το κελλί κι εκεί είδα το μεσημεριανό του γέροντα που ήταν μισή ντομάτα, τρεις ελιές και μισή φέτα ψωμί.
Μόλις ήρθε μέσα του λέω «γέροντα, έχω έναν λογισμό. Τι θα γίνει με την Ελλάδα; Πες μου αν είναι ευλογημένο».

Μου λέει ο γέροντας «θα σου πω… Εγώ μου λέει δεν θα το δω, εσύ θα το δεις.

Θα γίνει επί των ημερών σου!

Εσύ θα το ζήσεις το γεγονός αυτό…

Το πρόβλημα θα αρχίσει από την Θράκη.

Θα είναι ένα διπλωματικό επεισόδιο το οποίο δεν θα μπορεί να λυθεί.

Τότε όμως οι δήθεν «φίλοι» μας θα βοηθήσουν την Ελλάδα μας αλλά στην ουσία αυτοί θα έχουν το μυαλό τους στα Δαρδανέλια και στην Ευρωπαϊκή Τουρκία.

Από εκεί θα αρχίσει, από την Θράκη!».
Τον ρωτάω «εμείς θα λάβουμε μέρος σε ό,τι γίνει;»

«Όχι!», μου λέει.

«Εμείς θα φτάσουμε μέχρι το σημείο της γενικής επιστράτευσης.

Χάρην των μικρών των παιδιών, των μοναχών και άλλων που προσεύχονται ο Θεός θα μας λυπηθεί και δεν θα μας αφήσει να λάβουμε μέρος στον πόλεμο που θα γίνει.

Θα την πατήσουν αυτοί οι δήθεν «φίλοι» μας και οι άλλοι…»»

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

ΣΟΚ Παΐσιος: Θα έρθει μεγάλη πείνα

Για άλλη μια φορά όλα όσα συμβαίνουν στην χώρα μας, όλες αυτές οι συζητήσεις περί ενδεχόμενης χρεοκοπίας και κατάρρευσης της οικονομίας μας, μας κάνει να θυμόμαστε τις προφητείες του του αξέχαστου Γέροντα Παΐσιου.
Είχε προβλέψει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες όσα ζούμε σήμερα και τα λεγόμενά του προκαλούν δέος, όταν τα διαβάζουμε σήμερα. Από το 1993, ο προσφάτως αναγνωρισμένος Άγιος της Εκκλησίας μας είχε μιλήσει για τα σημερινή πολιτική και οικονομική κατάσταση και η μαρτυρία αυτή είναι καταγεγραμμένη στο έργο του Νικόλαου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος-Μαρτυρίες προσκυνητών».
Αναλυτικά, αναφέρεται: «Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό, αλλά θα γίνουν πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί».
Λίγο προτού κοιμηθεί, ο Γέροντας είχε πει διάφορα που καταγράφηκαν από τους πιστούς και, τώρα που διαβάζουμε τα λόγια του, είναι σαν να περιγράφει τη σημερινή κατάσταση: «Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σαν να μην έχετε. Ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους πάρει με τις πέτρες».
«Πρώτα θα ρεζιλευτούν…»
Στο βιβλίο «Σκεύος Εκλογής» του Ιερομόναχου Χριστόδουλου Αγιορείτου αναφέρονται τα εξής λόγια του Αγίου Παΐσιου: «Είδατε τι έπαθε ο Τσαουσέσκου στη Ρουμανία; Τους μωραίνει ο Θεός και, αφού γίνουν ρεζίλι, μετά παίρνουν τον δρόμο τους. Το ίδιο συνέβη και με την Αλβανία, το ίδιο και με τους δικούς μας εδώ. Τους αφήνει πρώτα να ρεζιλευτούν».
Σχεδόν με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες κρύβεται το σήμερα στα λόγια που είχε πει ο Γέρων Παΐσιος το1983,τα οποία παρατίθενται στο έργο του κ. Ζουρνατζόγλου: «Θα έρθει καιρός που θα ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις, θα εναλλάσσονται τα κόμματα, θα ανακαλούνται διατάγματα, θα ψηφίζονται νόμοι και θα καταργούνται άλλοι και θα επικρατούν σύγχυση και ταραχή. Τότε όμως θα αντιδράσουν λίγοι πιστοί Χριστιανοί αλλά και το ΚΚΕ». «Τα χρόνια εκείνα τόσο απογοητευμένος θα είναι ο κόσμος από τους πολιτικούς των δύο μεγάλων κομμάτων, που θα τους σιχαθεί και θα τους διώξει, και θα ζητήσει στη θέση τους να έρθει ο βασιλιάς. Και εκείνος δεν θα αρνηθεί το κάλεσμα του λαού».
Κανείς δεν ξέρει ακόμα ποιο πρόσωπο θα είναι ο «βασιλιάς» που αναφέρεται στην παραπάνω προφητεία, αλλά θα πρέπει σίγουρα, ό,τι και να γίνει, να θυμόμαστε καλά τι έχει πει ο Άγιος για την ένδεια που θα έρθει στη χώρα. «Θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα. Και επειδή θα κρατήσει αυτή η μπόρα κάποιο διάστημα, μήνες θα είναι, θα πούμε το ψωμί ψωμάκι».
Όμως, ο γέροντας είχε δώσει και μια συμβουλή για αυτήν την περίοδο: «Ναέχετε ένα κτηματάκι και λίγο να το καλλιεργείτε. Κοντά σε σας, θα βοηθήσετε και κάποιον που δεν θαέχει».
voicenews.gr

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015







»Δεν ήθελα τίποτε άλλο,να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη.Θα μεγαλώσει.Η Τουρκία θα διαμελισθεί.Ο διαμελισμός αυτός σίγουρα μας ικανοποιεί και μας συμφέρει ως κράτος.Έτσι,θα απελευθερωθούν τα χωριά μας.Οι αλύτρωτες πατρίδες.Η Κωνσταντινούπολη θα ελευθερωθεί.Θα ξαναγίνει ελληνική.Θα ξαναλειτουργήσει η Αγιά Σοφιά.»
(Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης)