Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Σε λίγο τελειώνει ο ψυχολογικός πόλεμος για τον Γ' ΠΠ που έρχεται με φόρα


Κάποιος μου είπε ότι την Ευρώπη την κατάντησαν ¨ οίκο ανοχής¨ και του συμπλήρωσα και ¨οίκο ενοχής¨.
 

Το τι παίζεται πίσω από τις πλάτες μας σε αυτή την χρονική συγκυρία είναι απερίγραπτο.

Όλοι προετοιμάζουν το γεωπολιτικό υπόστρωμα πάνω στο οποίο θα κινηθεί ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος.


Ουδείς σώφρων το θέλει αλλά γεμίσαμε τον πλανήτη μας με γεννήματα αφρόνων που τελικά επιδιώκουν το παγκόσμιο μακελειό.

Αλλά και στις ψυχοτρονικές-ψυχολογικές επεμβάσεις πληροφόρησης της κοινής γνώμης ουσιαστικά γίνεται ένα ¨μακελειό ¨.

Ο ένας προσπαθεί να εκφοβίσει τον άλλον.

Ισλαμικό Κράτος: Τρομοκρατικές επιθέσεις θα σοκάρουν σύντομα την Ρωσία .

Η Ισλαμική τρομοκρατική οργάνωση έχει δημοσιεύσει ένα βίντεο, στο οποίο αγωνιστές απείλησαν να πραγματοποιήσουν τρομοκρατικές επιθέσεις εναντίον της Ρωσίας. Το εν λόγω βίντεο παίχθηκε στο Al-Hayat . Αξίζει να σημειωθεί, στις 14 Οκτωβρίου, 2015, εκπρόσωπος της τρομοκρατικής οργάνωσης σε ένα βίντεο 40 λεπτών απαίτησε όλοι οι μουσουλμάνοι να κηρύξουν τζιχάντ εναντίων της Ρωσίας και των ΗΠΑ με αφορμή την δήλωση του επικεφαλής του Συνοδικού Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ Εκκλησίας και Κοινωνίας του Πατριαρχείου της Μόσχας της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, πρωθιερέα Βσέβολοντ Τσάπλιν, ο οποίος κάλεσε την Ρωσία σε «ιερό αγώνα» στη Συρία κατά της τρομοκρατίας.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2014 μαχητές του ISIS δημοσίευσαν ένα βίντεο με ρωσική μετάφραση, στο οποίο απείλησαν να ξεκινήσουν στρατιωτικές ενέργειες στην περιοχή του Καυκάσου, ιδιαίτερα στην Τσετσενία.

Διακοπή ΠΤΗΣΕΩΝ προς Τουρκία και Τυνησία

Μέλοι του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ρωσικής Ομοσπονδίας ζήτησαν από τον Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν να απαγορεύσει τις πτήσεις των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών προς την Τουρκία και την Τυνησία όπως έκανε με την Αίγυπτο.

Οι συντάκτες της προσφυγής, Valery Rashkin και Σεργκέι Obukhov επικαλούνται στην επιστολή τους «Σας ζητούμε να εξετάσει την ενσωμάτωση της τουρκικής δημοκρατίας και της Τυνησίας στις χώρες εκείνες που εμπίπτουν στον κατάλογο των περιοχών που αναφέρονται στο διάταγμα № 553 του Προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας από 08.11.2015 που απαγορεύει προσωρινά τις πολιτικές αεροπορικές μετακινήσεις των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών στα εν λόγω εδάφη από το έδαφος της Ρωσικής Ομοσπονδίας. »

Όπως εξηγούν περαιτέρω οι βουλευτές ¨πτήσεις προς την Τουρκία και την Τυνησία μπορεί να καταστούν επικίνδυνες λόγω της παρουσίας του ισλαμικού κράτους με την μορφή τρομοκρατικών ομάδων σε αυτές τις χώρες .

Ο ένας προσπαθεί να κολλήσει τον άλλον στο τοίχο και ουσιαστικά όλοι τους αντί για τοίχο ¨στρώνουν¨ το χαλί του Παγκόσμιου Γ΄ Μακελειού.

¨τα λένε επίτηδες ή τους ξεφεύγουν λόγια¨

¨Σάλος έχει προκληθεί στην Ρωσία αφού η ρωσική τηλεόραση μετέδωσε εκ παραδρομής μυστικά σχέδια της κατασκευής μιας νέας πυρηνικής τορπίλης που θα έχει ως στόχο τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα και τα battle groups τα οποία τα συνοδεύουν.

Όπως αναφέρει ο βρετανικός Guardian η γκάφα έγινε από τους δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, NTV και Channel One.

Οι εικόνες που μετέδωσαν τα δύο τηλεοπτικά δίκτυα τραβήχτηκαν από τη συνάντηση του Ρώσου Προέδρου, Βλαντιμίρ Πούτιν, με αξιωματικούς που μετέχουν στο μυστικό πρόγραμμα στο Σότσι της Μαύρης Θάλασσας.¨

ΚΑΙ πάμε στην γειτονιά μας και στους ¨πολεμοχαρείς γείτονες¨ που κάθε λίγο και λιγάκι μπαίνουν στην Συρία , αλλά τελικά δεν μπαίνουν μέχρι κάποια στιγμή να μπούνε κατά λάθος .

Ανακοίνωσαν και από ποια σημεία θα μπούνε..πρωτόγνωρα πράγματα .

¨Σύμφωνα με το κανάλι TRT και την εφημερίδα MILLIYET, οι τουρκικές ΕΔ προετοιμάζονται για διεξαγωγή πολεμικών επιχειρήσεων στη Β. Συρία και στο Β. Ιράκ.

Στα σύνορα με τη Συρία, έχουν αναπτύξει 11.000 στρατιώτες οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε επιχειρήσεις κατά του ISIS, στη Β. Συρία και συγκεκριμένα στη δημιουργία Ζώνης Ασφαλείας (Free ISIS Zone) από την ISIS στην περιοχή Τζαράμπλους και Αζέζ, δυτικά του Ευφράτη ποταμού. Η παραπάνω δυνάμεις έχουν ετοιμότητα άμεσης εισόδου στη Συρία και ανάληψης δράσης. Τις επιχειρήσεις θα υποστηρίξει αεροπορική δύναμη 60 περίπου Α/Φ του διεθνή συνασπισμού και εξοπλισμένα UAV που θα εγκατασταθούν στην ΑΒ του Incirlik, καθώς και αεροπορικά μέσα της ΤΠΑ.

ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ τον τούρκο;

Το μυαλό του αυτές τις στιγμές είναι στις ¨αντιπαροχές¨ που θέλει να πάρει στο ΑΙΓΑΙΟ.

Στα ανατολικά του το μόνο που θέλει είναι να διαχειριστεί με τις λιγότερες απώλειες το Κουρδικό, αν και φαίνεται ότι είναι εν γνώσει του ότι το χάνει.

Η Συρία για την τουρκία τώρα μάλιστα που έχει απέναντι της την Ρωσική στρατιωτική μηχανή με όλα τα ¨καλούδια της¨ είναι αυτοκτονία εν ψυχρώ.

Αν και για τα μάτια των Δυτικών για λίγο και σε περιορισμένη έκταση θα γίνει προσωρινός εισβολέας για να συναντήσει τα αδέλφια του της ISIS.

Όλους τους ενδιαφέρει πώς θα στεγανοποιήσουν τα ΣΤΕΝΑ του ΒΟΣΠΟΡΟΥ γιατί με την φόρα που πήρε ο Ρώσος η Μέση Ανατολή κινδυνεύει γίνει ¨΄ΡΩΣΙΚΉ ΚΟΙΝΟΠΟΛΙΤΕΙΑ¨ με τα πολεμικά εφόδια και το δυναμικό που κατεβαίνει από τα Δαρδανέλια.

Δηλ. η καμπάνα κτυπάει όχι για ΣΥΡΊΑ αλλά για ΑΙΓΑΙΟ.

Ενώ μας λέει ο τούρκος από ποια σημεία θα μπει στην Συρία δεν μας λέει ποια σημεία θα προσβάλει στο ΑΙΓΑΙΟ για να δημιουργήσει ¨ατμόσφαιρα πολέμου¨ και να καταστεί αυτό αφορμή να κλείσει τα περιβόητα ΣΤΕΝΑ που θα γίνουν η αιτία να ξεκινήσει εξελισσόμενο μακελειό μεταξύ των ισχυρών σε όλα τα ανοικτά μέτωπα του πλανήτη.

Όμως έχουν ΓΝΏΣΗ και οι ΟΡΑΤΟΙ και οι ΑΟΡΑΤΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ του ΑΙΓΑΙΟΥ και τον περιμένουν για τα καλοσωρίσματα.
 
Πηγή: Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας


Αξίζει να επισημανθούν όμως και τα όσα είπε ο Άγιος Παΐσιος, δηλαδη: "Όμως δεν θα μπουν στην Ελλάδα, μέχρι εκεί θα φτάσουν στα έξι αυτά μίλια και τότε θα τους βρει μεγάλη συμφορά από τον βορρά, που λένε τα γραφόμενα, και δεν θα μείνει τίποτα όρθιο"
defencenet.gr

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ


Αυτός είναι ο λόγος που οι Τούρκοι δεν θα δώσουν ποτέ την Αγία Σοφία στην Χριστιανοσύνη

Ο καθεδρικός Ναός της Αγίας Σοφίας , στον οποίο επί  Βυζαντίου  στέφθηκαν τόσοι και τόσοι αυτοκράτορες, και ο οποίος χρησιμοποιείται σήμερα ως  Μουσείο παραμένει το πιο « επικερδές» τουριστικό αξιοθέατο της Τουρκίας  για το περασμένο έτος, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από το τουρκικό  Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, αναφέρει ο τουρκικός τύπος.

Το 2015,  περίπου 3,47 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν τον μεγαλύτερο Ι.Ναό της χριστιανοσύνης,  την Αγία Σοφία, που χτίστηκε τον 6ο  αιώνα από τον Βυζαντινό αυτοκράτορα Ιουστινιανό. Το ίδιο ίσχυσε σχετικά με την επισκεψιμότητα των Τουριστών και  το 2014, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια .

Όπως λοιπόν γίνεται κατανοητό ο Ι. Ναός της Αγίας Σοφίας , αποτελεί για τους Τούρκους την «βαρύτιμο όπλο της  τουριστικής βιομηχανίας» της χώρας.


Σε άρθρο που πρώτοι δημοσιοποιήσαμε από την ιστοσελίδα pentapostagma.gr, με τίτλο (Ρωσική Δούμα: «Να επιστραφεί ο Ορθόδοξος Ναός της Αγίας Σοφίας στην χριστιανοσύνη» !), αναφέραμε πρόταση της ρωσικής Δούμα, με την οποία ζητούνταν  η επιστροφή του ιστορικού ιερού  καθεδρικού  ναού  της χριστιανοσύνης, της Αγίας Σοφίας, στο  ελληνικό    Ορθόδοξο Πατριαρχείο .

Οι Τούρκοι με το δημοσίευμα αυτό  στην  τουρκική εφημερίδα  hurriyetdailynews.com, έμμεσα εξηγούν τι σημαίνει  πραγματικά για αυτούς ο Ι. Ναός.

Τονίζουν επίσης ,  ότι οι επισκέπτες και οι τουρίστες που έρχονται να θαυμάσουν αυτόν τον πραγματικά μεγαλοπρεπή Ι.Ναό , «μεταφράζονται» σε πολλά εκατομμύρια δολάρια, τα οποία δεν πρόκειται να «αγνοήσουν» ποτέ.

Ομιλούμε για ένα πραγματικά ένα τεράστιο ποσό  χρημάτων αλλά και διαφήμισης. Έτσι,  με ποιο σκεπτικό θα επέτρεπαν μια ενδεχόμενη  εκμετάλλευση αυτού του θρησκευτικού αριστουργήματος από το Οικουμενικό Πατριαρχείο ;


Επίσης, τα σχέδια που εμφανίζονται κατά καιρούς και φέρουν την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, προς το παρόν αλλά και  στο άμεσο μέλλον « πάνε περίπατο», για τον ίδιο ακριβώς  λόγο.

Υπενθυμίζεται  ότι μετά τον Ι.Ναό της Αγίας Σοφίας, το τουριστικό μέρος που ακολουθεί σε  επισκεψιμότητα  είναι το  Τοπ Καπί με 3,25 εκατομμύρια επισκέπτες  και το μουσείο Μεβλάνα στο Ικόνιο με 2,34 εκατομμύρια επισκέπτες.

Ο αρχαιολογικός χώρος στην Ιεράπολη,  οι σπηλιές στην Καππαδοκία,  η αρχαία πόλη της Τροίας, ήταν επίσης μεταξύ των κορυφαίων 10 τουριστικών αξιοθέατων στην Τουρκία το περασμένο έτος. Τα περισσότερα από αυτά χτίστηκαν από Έλληνες είτε την αρχαία εποχή , είτε επί Βυζαντίου,  ενδεικτικό του μεγάλου ελληνικού πολιτισμού διαχρονικά.

Η χώρα μας διέρχεται μεγάλο , οικονομική, πολιτική και κυρίως ηθική κρίση , δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να αφήσει ένα τέτοιο ζήτημα, «έρμαιο» στις οποιεσδήποτε ορέξεις των ισλαμιστών της Άγκυρας .


Υπενθυμίζουμε ότι το ίδιο θέμα είχε τεθεί παλαιότερα από Ελληνοαμερικανούς ομογενείς με επιστολές στο Κογκρέσο , αλλά και στην τουρκική κυβέρνηση. Ο Ι. Ναός της Αγίας Σοφίας και η Κωνσταντινούπολης αποτελούν διαχρονικά  το « μήλο της έριδος».

Ως χώρα πρέπει να διεκδικήσουμε επίσημα την επιστροφή  του Ναού σε κάθε συνάντηση με τους « απέναντι»,  και όχι να μας ζητάνε οι Τούρκοι να φτιάξουν Τζαμιά  στην Ελλάδα , εμφανίζοντας την χώρα μας μάλιστα  ως «οπισθοδρομική».


Η πορεία για το άνοιγμα και την λειτουργία του  πανίερου Ναού της Αγίας Σοφίας έχει δρόμο ακόμα, αλλά πρώτα πρέπει να είμαστε  έτοιμοι ως έθνος να το πραγματοποιήσουμε εμείς  πρώτοι ως Έλληνες,  και κανένας άλλος .


pentapostagma.gr

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ! Άγιος Παΐσιος : “Oταν θα δούμε να γίνετε αυτο… τότε θα πρέπει να πούμε: «Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς»


Άγιος Παΐσιος: «Όταν θα δούμε η Ελλάδα να παίρνει την πρεσβεία της από την Τουρκία και η Τουρκία την πρεσβεία της από την Ελλάδα, τότε θα πρέπει να πούμε:

«Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς». «Θα γίνει σύγκρουση στο Αιγαίο. Εμείς δεν θα πάθουμε μεγάλο κακό».

«Οι Τούρκοι τα κόλλυβα τα έχουν στη μέση τους. Θα πάθουν μεγάλο κακό. Τότε θα επέμβει από πάνω ο Ρώσος και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του Αγίου Κοσμά. Οι μεγάλοι θα φροντίσουν… Την Κωνσταντινούπολη οι Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα τη χαρίσει σε μας. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε Ορθόδοξοι».



Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

archangelosmichail.gr

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ - ΠΑΪΣΙΟΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!


Θα έρθει σαν αστραπή! Οι θρύλοι και οι προφητείες για την Αγιά Σοφιά που τρέμουν οι Τούρκοι!

Η επιβλητική εικόνα της “Αγίας του Θεού Σοφίας”, που θεμελιώθηκε το από τον Μεγάλο Κωνσταντίνο το 330 μ.Χ., δεσπόζει ακόμα και σήμερα στη σκέψη των χριστιανών σε όλο τον κόσμο.

Μύθοι, θρύλοι και παραδόσεις στέκουν ακόμα ζωντανοί στο πέρασμα των αιώνων, όπως αυτή για την  Αγία Τράπεζα της Αγιά Σοφιάς. Οι θρύλοι την θέλουν να είναι κατασκευασμένη από χρυσό. Από πάνω της κρέμονταν 30 στέμματα των αυτοκρατόρων, ανάμεσα τους και αυτό του Μ. Κωνσταντίνου.

Όπως αναφέρει στο ιστολόγιό του ο πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου, σύμφωνα με την παράδοση πριν ο Μωάμεθ ο Β΄ καταλάβει την Κωνσταντινούπολη, ο αυτοκράτορας Κων/νος διέταξε να μεταφέρουν την αγία τράπεζα και όλα τα κειμήλια της Αγίας Σοφίας μακριά από την πόλη για να μην πέσουν στα χέρια των Τούρκων. Τρία καράβια Ενετικά λοιπόν ξεκίνησαν από την πόλη γεμάτα με όλα αυτά τα κειμήλια, όπως λέει και ο θρύλος, αλλά το τρίτο από αυτά που μετέφερε την αγία τράπεζα βυθίστηκε στα νερά του Βοσπόρου στην περιοχή του Μαρμαρά.

Από τότε μέχρι σήμερα στο σημείο εκείνο που είναι βυθισμένη η αγία τράπεζα τα νερά της θάλασσας είναι πάντοτε ήρεμα και γαλήνια, ασχέτως με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην γύρω περιοχή. Το φαινόμενο μαρτυρούν και σύγχρονοι Τούρκοι επιστήμονες, που έχουν κάνει κατά καιρούς απόπειρες να ανακαλύψουν που οφείλεται αυτό το περίεργο φαινόμενο, αλλά λόγω της λασπώδους σύστασης του βυθού, επέστησαν άκαρπες.

Δεκάδες ίσως κι εκατοντάδες είναι οι θρύλοι που έχουν επιζήσει μέχρι σήμερα. Και δεν λέγονται μόνο μέσα από χείλη χριστιανών. Και στη μουσουλμανική Τουρκία, τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα θαύματα της Αγίας Σοφιάς. Όλα ξεκίνησαν στο τέλος του Ιουλίου του 2009, όταν ήρθε στο φως η παράσταση ενός αγγέλου, η οποία ήταν καλυμμένη εδώ και έξι αιώνες κάτω από στρώματα μετάλλου και γύψου. Βρέθηκε πάνω σε μωσαϊκά τα οποία είχαν καλυφθεί λίγο μετά την Άλωση της Πόλης, το 1453, και τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί.

Οι συντηρητές ανακάλυψαν άλλους τέσσερις αγγέλους ζωγραφισμένους πάνω στα μωσαϊκά, οι οποίοι βρίσκονταν κάτω από πολλά στρώματα ασβέστη ο καθένας τους έχει έξι φτερά, δημιουργήθηκαν μεταξύ 900 – 1300 π.Χ.

Οι άγγελοι μοιάζουν να φτερουγίζουν και να αιωρούνται στο ναό σε σημείο τέτοιο που η εφημερίδα Milliyet αναφερόμενη στο γεγονός έκανε και νύξεις «για σημαδιακή εμφάνιση μέσα στον ιστορικό ναό της Αγίας Σοφίας που ίσως έχει και άλλες προεκτάσεις….».

Σύμφωνα με αναφορές στον τουρκικό Τύπο ο πρόεδρος του «Saadet» ενός μικρού κόμματος, που όμως σχετίζεται με το κόμμα του Ερτνογάν, ο Numan Kurtulmus,σε ομιλία του που έκανε στην Κων/πολη σε κλειστό στάδιο,αναφερόμενος στην αποκάλυψη του Αγγέλου της Αγίας Σοφίας», δήλωσε πως η αποκάλυψη αυτή ήταν προμήνυμα, σε συνδυασμό με τις εξελίξεις της περιόδου εκείνης, του τελικού διαμελισμού και της οριστικής κατάρρευσης της σύγχρονης Τουρκίας !

Στους τουρκικούς θρύλους είναι και το φέρετρο της βασίλισσας Σοφίας (προφανώς γίνεται κάποια ταύτιση με την Αγιά Σοφία) το οποίο προστατεύουν οι τέσσερις αρχάγγελοι που βρίσκονται πάνω στον Θόλο του ναού. Οι αρχάγγελοι αυτοί, όπως αναφέρουν και πιστεύουν οι Τούρκοι, είναι οι Τζεμπραΐλ, Μιχαήλ, Ισραφήλ και Αζραήλ. Σύμφωνα πάντα με τους Τούρκους, ο Τζεμπραήλ προστατεύει τους αυτοκράτορες, ο Μιχαήλ τον ναό από τις εχθρικές επιθέσεις, ενώ οι Τζεμπραηλ και Ισραφήλ ήταν οι αγγελιοφόροι των γεγονότων από τις πολεμικές επιχειρήσεις στους αυτοκράτορες. Και οι τέσσερις αυτοί αρχάγγελοι έχουν ταχτεί μετά την πτώση της Πόλης να προφυλάσσουν το φέρετρο της βασίλισσας Σοφίας από τον κίνδυνο κάποιος βέβηλος να το ανοίξει και να επέλθει η δευτέρα παρουσία.

Θαύμα είναι σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας Σαμπάχ οι σταυροί που εμφανίζονται στην εκκλησία.

Στην οροφή του ναού υπάρχει ο Σταυρός του Αγίου Ανδρέα σε διαγώνιο μορφή, ένα σημαντικό σύμβολο που όχι μόνο δεν χάθηκε στους αιώνες της οθωμανικής κατοχής αλλά δεσπόζει με όλη την συμβολική σημασία του. Παράλληλα και ο «Σταυρός του Ιουστινιανού» τρομάζει τους Τούρκους καθώς οι θρύλοι αναφέρουν για ένα πανάρχαιο κειμήλιο που βρίσκεται άγνωστο που μέσα στην Αγία Σοφία και μάλιστα προέρχεται από την Αίγυπτο και έχει τρομακτική δύναμη. Γενικότερα η κατασκευή του μεγάλου αυτού ορθοδόξου αρχιτεκτονικού αριστουργήματος, σύμφωνα με τις ίδιες τις τουρκικές πηγές, βασίστηκε στο χριστιανικό σύμβολο του Σταυρού και το γεγονός αυτό εμπνέει το δέος αλλά και μια αδιόρατη φοβία για την μελλοντική επάνοδο της Αγίας Σοφίας στον φυσικό της κάτοχο, δηλαδή στην Ελληνορθόδοξη λατρεία.

“Μεγάλο δέος δημιουργεί στους Τούρκους, όπως αναφέρει η Σαμπάχ και τα διάφορα μωσαϊκά που έχουν αναδυθεί με όλη την μεγαλοπρέπεια τους τις τελευταίες δεκαετίες μέσα στο ιερό ναό της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, παρά του ότι η μουσουλμανική θρησκεία θεωρεί σαν αμάρτημα την απεικόνιση προσώπων που σχετίζονται με θρησκευτικά γεγονότα. Ιδιαίτερο δέος τους προκαλεί το γνωστό μωσαϊκό που απεικονίζει τον Ιησού έχοντας την Παναγία και τον Ιωάννη τον Βαπτιστή στα δεξιά και αριστερά Του. Οι Τούρκοι το έχουν ονομάσει χαρακτηριστικά το «Μωσαϊκό της Αποκάλυψης» και ο συμβολισμός αυτός ανάγει στην εσχατολογική σημασία του που είναι έντονη στους μουσουλμάνους Τούρκους”, γράφει ο δημοσιογράφος και τουρκολόγος Νίκος Χειλαδάκης.
 
Στα άδυτα
 

Το 2009 ομάδες ειδικών δυτών με εξελιγμένο εξοπλισμό, εξερεύνησαν τα θεμέλια του ναού. Πέρασαν από  στις στενές εισόδους των υπόγειων τούνελ που ως επί το πλείστον είναι πλημμυρισμένα.  Την κάθοδο επιχείρησαν, μέσα από στόμιο μικρής διαμέτρου, ένας κάμεραμαν και ένας δύτης-φωτογράφος. Είναι σαν να βυθίζεσαι στην Ιστορία», είπε ο δύτης Οζάν Τσοκντεγιέρ, που διήνυσε 283 μέτρα μέσα σε στοές. Κάτω από την Αγία Σοφία υπάρχουν δύο στοές με νερό που συνδέονται με το Βυζαντινό Υδραγωγείο, το οποίο βρίσκεται κοντά στον ναό.

Το 1945 είχε γίνει μια προσπάθεια να αντληθεί το νερό, αλλά αυτό δεν στέρευε ποτέ, γεγονός που υποχρέωσε τη διακοπή των εργασιών. Οι δύτες πιστεύουν, από αυτά που αντίκρισαν, ότι επαλήθευσαν κάποιες εικασίες: ότι η Αγία Σοφία συνδεόταν υπόγεια με το παλάτι του Κωνσταντίνου του Πορφυρογέννητου και βέβαια με το Βυζαντινό Υδραγωγείο. Θρύλοι αναφέρουν ότι οι Οθωμανοί επεξέτειναν τις στοές ώστε να μπορούν μέσω αυτών να πηγαίνουν οι Σουλτάνοι στην Αγία Σοφία, που είχαν μετατρέψει σε τζαμί, για να προσευχηθούν.

Τα μωσαϊκά
 

Ο τουρκολόγος Νίκος Χειλαδάκης που έχει πολλές φορές αναφερθεί στα δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου, επισημαίνει τις ξεχωριστές αναφορές στα μωσαϊκά της Αγιά Σοφιάς, τα οποία αναπαριστάνε γνωστούς βυζαντινούς αυτοκράτορες, όπως τον Ιωάννη τον Κομνηνό με τον Ιησού Χριστό και τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο τον Μονομάχο με την αυτοκράτειρα Ζωή. Όλες αυτές οι απεικονίσεις προκαλούν έντονο δέος καθώς όλη αυτή η ελληνορθόδοξη χριστιανική μεγαλοπρέπεια και η εσωτερική δύναμη που αναδύουν αυτά τα ψηφιδωτά, έχουν γεννήσει διάφορους θρύλους για τους εσχατολογικούς τους συμβολισμούς. Οι συμβολισμοί αυτοί σχετίζονται με τις τουρκικές φοβίες για την επάνοδο στην επιφάνεια και στην εξουσία της αγίας Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας με την ευλογία του ίδιου του Ιησού Χριστού.

Η μακέτα των μελισσών

Τέλος, από τους πλέον εντυπωσιακούς ορθόδοξους μύθους είναι ένας νεοεελληνικός θρύλος από την περιοχή της Θράκης που μας πληροφορεί για τον τρόπο που με τον οποίο ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός βρήκε το σχέδιο για το χτίσιμο της Αγίας Σοφίας μετά το 530 π.Χ.

Την αποδίδει ο ποιητής Γεώργιος Βιζυηνός, στην ποιητική του συλλογή «Ατθίδες αύραι».

κατάλογος

«Ηταν ο καιρός που ο αυτοκράτορας στην Πόλη είχε αποφασίσει να χτίσει την Αγία Σοφία. Είχε καλέσει τον πρωτομάστορα, και ο τελευταίος είχε κάνει ένα σχέδιο και ύστερα και άλλο και ύστερα και άλλα σχέδια, πώς να χτιστεί η μεγάλη εκκλησία . Κανένα όμως από αυτά τα σχέδια δεν ευχαριστούσε το βασιλιά. Ηθελε κάτι άλλο, πολύ πιο σπουδαίο. Και ο πρωτομάστορας κάθε μέρα προβληματιζόταν και πιο πολύ και σκεφτόταν τι νέο σχέδιο να φτιάξει.

Μια Κυριακή, την ώρα που τελείωνε η λειτουργία, ζύγωσε πρώτος ο αυτοκράτορας να πάρει το αντίδωρο, εκείνο όμως του ξεφεύγει από το χέρι και πέφτει κάτω. Μια στιγμή αργότερα παρουσιάζεται μια μέλισσα που φτεροκοπούσε προς το ανοιχτό παράθυρο, κρατώντας το πεσμένο αντίδωρο του αυτοκράτορα. Βγάζει αμέσως διαταγή ο βασιλιάς ότι όσοι έχουνε μελίσσια να τ΄ανοίξουνε και να ψάξουν, για να βρεθεί το αντίδωρο. Ψάχνει και ο πρωτομάστορας στα δικά του μελίσσια και τι βλέπει; Είχανε κάτσει οι μέλισσες μέρες πριν και είχανε φτιάξει με το κερί μέσα στην κυψέλη μιαν εκκλησία πανέμορφη και σκαλιστή και μεγαλοπρεπή, που δεν είχε όμοιά της σ΄ολόκληρη την Οικουμένη. Όλες οι λεπτομέρειες είχανε γίνει στην εντέλεια μέσα κι έξω στην εκκλησία. Η πόρτα της ανοιχτή, ο τρούλος έτοιμος οι κολώνες στη θέση τους, ως και η Αγία Τράπεζα τελειωμένη. Την είχαν αποτελειώσει σ΄όλα της την εκκλησία, και επάνω στην Αγία Τράπεζα της είχε φέρει εκείνη η μέλισσα και είχε αποθέσει το αντίδωρο του βασιλιά.

Είδε την εκκλησιά ο πρωτομάστορας και θαύμασε το τέλειο σχέδιό της. Την είδε κατόπιν και ο αυτοκράτορας και ήταν όλος χαρά. Το σχέδιο που είχανε φτιάξει οι μέλισσες, έγινε το σχέδιο που χτίστηκε η Αγία Σοφία»!
pronews.gr

"ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΕΡΕΘΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"


Γέροντας Ιωσήφ Βατοπεδινός: Οι Εβραίοι θα ερεθίσουν τους Τούρκους να εισβάλουν στην Ελλάδα

Ενώ η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή και η συνεργασία της χώρας, κυρίως στον τομέα της ενέργειας, με άλλα κράτη είναι επιτακτική και αναγκαία, υπαρκτός είναι και ο κίνδυνος να οδηγηθεί η χώρα, εξαιτίας της ενεργειακής πολιτικής που ακολουθείτε, σε καταστάσεις που είναι μη επιθυμητές.


Με την ευκαιρία της πρόσφατης συνάντησης και συμφωνίας για συνεργασία σε διάφορους τομείς, μεταξύ αυτών και στον ενεργειακό τομέα,  Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ ας θυμηθούμε τι έλεγε ο Ιωσήφ Βατοπεδινός, ο οποίος είχε αναφέρει ότι οι Εβραίοι θα ερεθίσουν τους Τούρκους να εισβάλουν στην Ελλάδα.
 
Δείτε το βίντεο...

Πως θα καταλάβω γέροντα ότι είμαστε κοντά στα γεγονότα; Πες μου κανένα σημάδι…


Ο «αρχοντάρης» του Αγίου Παϊσίου, κ. Ανέστης Μαυροκέφαλος, θυμάται περιστατικά από το προφητικό χάρισμα του γέροντα.

Δείτε το βίντεο...https://www.youtube.com/watch?v=Chsw5O5rhv0

Συγκλονιστικό: 40 ημέρες νήστευσε ο Γέροντας Παΐσιος όταν είχε καρκίνο, για «τα επερχόμενα δεινά του κόσμου»!


Μια συγκλονιστική μαρτυρία καταγράφει ο γέροντας Χριστόδουλος, ηγούμενος της Ι. Μονής Κουτλουμουσίου στο βιβλιαράκι «Η παρουσία του Μοναχισμού στον σύγχρονο κόσμο».

Ο γέροντας συνήθιζε να έρχεται στις αγρυπνίες της Μονής μας όπου καθόταν στο στασίδι απέναντι από την εφέστιο εικόνα μας, τη Φοβερά Προστασία. Οι αδελφοί επίσης τον επισκέπτονταν συχνά, καθώς βέβαια και πλήθος προσκυνητών, που φιλοξενούνταν στη Μονή μας.

Όμως κάποια περίοδο -ήταν η χρονιά που είχε τα πρώτα συμπτώματα του καρκίνου- πέρασαν σαράντα ημέρες χωρίς να φανεί, χωρίς να ανοίγει την πόρτα της καλύβης, χωρίς να δώσει κανένα σημείο ζωής, γεγονός που μας δημιούργησε ανησυχία. Κάποια μέρα αποφάσισα και κατέβηκα μόνος μου στο καλύβι του. Κτύπησα την πόρτα, αλλά επειδή δεν έλαβα απάντηση, κατάφερα και την παραβίασα. Παρότι ήμουν ανήσυχος, από τη στιγμή της εισόδου μου παραδόξως με κατέλαβε μια απροσδιόριστη και ανεξήγητη ηρεμία.

Μόλις έφθασα στο μικρό του δωμάτιο, τον είδα να κάθεται σε μαξιλάρι κατάχαμα, με τα χέρια ακουμπισμένα πάνω στο σοφρά.

Στο πρόσωπό του είχε εμφανή σημεία εξαντλήσεως. Μπροστά του βρισκόταν ένα τσαμπί σταφύλι κι ένα αρτίδιο. Πρόσεξα ότι ο χώρος ανέδιδε μιαν άρρητη και πρωτόγνωρη ευωδία, και ότι υπήρχε διάχυτη γαλήνη. Πήρα πρώτος τον λόγο, και του ζήτησα συγνώμη και του εξήγησα πόσο είχαμε ανησυχήσει. Εκείνος με ηρεμία και απλότητα, με φωνή που μόλις έβγαινε από τα πνευμόνια του, είπε: Έκανα όλες αυτές τις μέρες νηστεία και προσευχή για τον κόσμο, και για τα επερχόμενα δεινά… Εξαντλήθηκα…

Η Παναγία ήρθε και μου έδωσε αυτό το σταφύλι και τον άρτο… Δοκίμασε! Πήρα λίγο σταφύλι. Είχε το χρώμα του ροδίτη, με μια ιδιαίτερη γεύση και άρωμα που δεν είχα ξανασυναντήσει. Πώς ήταν γέροντα η Παναγία; τον ρώτησα. Τότε υποβασταζόμενος σηκώθηκε με δυσκολία, και μου έφερε μια μικρή εικόνα σε κορνίζα. Ήταν η Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα.

Πάντοτε παρουσιάζεται σαν την Ιεροσολυμίτισσα μου είπε. Μιλήσαμε λίγο ακόμη και τον άφησα στην ησυχία του, γιατί έκρινα πως σε τέτοιες στιγμές δεν πρέπει να είναι κανείς αδιάκριτος».

Βλέπει κανείς την αγωνία και την αυτοθυσία του γέροντα να προλάβει να δώσει και τις τελευταίες του δυνάμεις για το καλό του κόσμου ώστε να αμβλυνθεί η ένταση των επερχόμενων δεινών.

dogma.gr