Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

ΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.


ΕΙΔΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΕΥΦΡΑΤΗ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ,ΠΟΥ ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΙΟΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.

ΟΜΩΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΙΟ.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η ΦΗΜΗ ,ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ.
ΠΟΛΛΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΟΜΩΣ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΟ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ.
ΕΚΤΟΣ  ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΕΥΦΡΑΤΗ ΕΧΟΥΜΕ
ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΥΛΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ,ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΗΜΑΔΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΦΑΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ.

ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΕΡΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΟΖ ΜΑΣ  ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΟΠΛΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ.
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΣΧΑ,ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ.

ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ..ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ 2 ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ.

ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.ΟΙ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ.

ΚΑΙ ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ?
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΥΣΤΟΧΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ,ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΜΕ 7 ΡΙΧΤΕΡ ΣΕΙΣΜΟΥΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΘΥΜΑΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΚΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ,ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ.

ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ 2 ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΞΟΡΥΞΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΟΓΩ ΤΩΝ.....ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ,ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΕΙ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ,ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΦΘΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ.

Η ΑΘΗΝΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΚΤΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1960-1970,ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ.

ΑΥΤΟ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

ΟΜΩΣ  ΑΝ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ

(Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ ΕΛΕΓΕ ΤΟ 2020,ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ)

ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ.......
ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΧΑΛΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ..


ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ?

Προφητεία γ. Παϊσίου:Αυτός που θα λυτρώσει την Ελλάδα δεν είναι πολιτικός

Η Ελλάδα, η Τουρκία και το ενδεχόμενο πολέμου
Με μία προφητεία του ο γέροντας Παΐσιος μιλάει για τους Έλληνες πολιτικούς οι οποίοι είναι καθρέπτης της κοινωνίας, για τον αφανισμό της Τουρκίας καθώς και για την ύπαρξη του ηγέτη που θα λυτρώσει την Ελλάδα ο οποίος μάλιστα δεν είναι πολιτικός.
Διαβάστε την προφητεία:
«Η Ελλαδα καταντησε σκισμενο πουκαμισο και αυτη την στιγμη κυβερναται απο τον διαβολο. Ειμαστε ενας οχλος πια …..προβατα διχως ποιμενα ….δεν ξερουμε που να παμε Δεν γνωριζουμε που ειναι το φως και που το σκοταδι. Ζουμε τους εσχατους καιρους, την εποχη του αντιχριστου οπου η εμφανιση του θα γινει αμεσως μετα το τελικο χαραγμα που ερχεται συντομα.
Οι υπηρετες του διαβολου δεν ειναι μονον οι Ελληνες και Ευρωπαιοι πολιτικοι που με τα εργα τους εξαθλιωσαν τους Ελληνες ,αλλα και ανθρωποι καθημερινοι που δεν μετανοουν και δεν εχουν μεσα τους Θεο. Οι Ελληνες επεσαν θυματα του καταναλωτισμου αγαπωντας την σαρκα τα χρηματα το σεξ και την ματαιη χωρις νοημα ζωη.
Ο Ελληνας ,ο καθενας μας ξεχωριστα θα πρεπει να μετανοησουμε για οτι εχουμε πραξει και δεν ειναι αρεστο στον Θεο,να πολεμησουμε τον εγωισμο μας και την αμαρτια, που μας καθηλωσε σαν Εθνος και που μας οδηγει στην καταστροφη ,να μεταλαβουμε σωμα και αιμα Κυριου ,ζωντας κατοπιν την κατα Θεω Ζωη. Μετανοια χρειαζεται και για τις επιλογες που καναμε στα πολιτικα προσωπα ,διοτι αυτες οι επιλογες ολων των περασμενων ετων οδηγησαν την Χωρα στην σημερινη της καταντια…
Ο καθρεπτης της κοινωνιας ειναι η Ελληνικη βουλη κι αν δεν μετανοησει ο Ελληνας και δεν το αλλαξει αυτο, οι Ελληνες θα χαθουν. Ειναι εσκεμενη η στηριξη των μεταναστων για να εξαφανισουν το Ελληνικο Εθνος απο προσωπου γης αφου οι διωξεις των μεταναστων, ειναι πλεον πολυ λιγοτερες απο τις διωξεις των ιδιων των Ελληνων πολιτων ,απο το Ελληνικο κρατος.
Μεγαλο ρολο στην συνεχιση της πτωσης του Ελληνα, εχει παιξει το σατανοκουτι που εχουν ολοι στα σπιτια τους και που πρεπει να σταματησουν να το κοιτουν…ολοι …ακομα και τα παιδια μας γιατι απο αυτο παιρνουν ολα τα μυνηματα που ο αντιχριστος θελει να μεταφερει σε εσας και τα παιδια σας. η ειδωλολατρια του χρηματος και της σαρκας περνουν μεσα απο το σατανοκουτι στα παιδια μας, που απο μικρα γινονται λατρεις αυτου του τροπου ζωης.
Ο πολεμος θα γινει και οι Ελληνες δεν θα πρεπει να τον φοβουνται γιατι θα ειναι απο Θεω… Υπαρχουν αξιωματικοι που εχουν καλεσμα απο τον Θεο και ειναι ευλογημενοι να πολεμησουν σαν Ηρωες Η τουρκια θα αφανιστει και οι τουρκοι μαζι της το 1/3 της χωρας θα σκοτωθει το 1/3 θα βαφτιστουν χριστιανοι και οι υπολοιποι θα χαθουν στα βαθη της χωρας. Ο Ηγετης που θα λυτρωσει τους Ελληνες και την Χωρα υπαρχει …ειναι ευλογημενος απο τον Θεο ,καθαρος στην ψυχη Χριστιανος Ορθοδοξος και δεν ειναι πολιτικος…
Οι συνθηκες θα επιτρεψουν στον κοσμο να τον αναδειξει πολυ γρηγορα… και επειδη θα θεσει σαν κορωνα της πολιτικης του τον Χριστιανικο πολιτισμο θα ενωσει ολους τους Ελληνες και θα αναδειξει με τις πραξεις του τη αναγγεννηση του Ορθοδοξου Χριστιανισμου σε ολο τον κοσμο.
Αν ο Ελληνας μετανοησει και ανακοψει την αποστασια απο τον Θεο που εχει ξεκινησει σαν εργο του αντιχριστου ,ζησει ενωμενος κατω απο τον χριστιανικο πολιτισμο , και διωξει μακρια την λατρεια του χρηματος και της σαρκας τοτε ο Θεος θα δειξει αμερηστο ελεος και θα σηκωθουμε ορθιοι.»
agioritikovima.gr

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ!!!ΚΙ ΟΜΩΣ!!!ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ!!!

Θα μου πείτε τώρα «Μας κοροϊδεύεις;»

Και όμως, αυτός ο άγιος άνθρωπος του Θεού, που κατάλαβε πολύ γρήγορα το σκοπό και το νόημα του ανθρώπου στη γη, διάλεξε την πιο σίγουρη τράπεζα στον κόσμο…


Αυτής που ο Ιδιοκτήτης της, δίνει τα καλύτερα επιτόκια. Αυτής που σου εγγυάται ότι όλα αυτά που θα καταθέσεις, τα δίνεις στα πιο έμπιστα χέρια. Σου τα έχει κλεισμένα σε γραμμάτια τα οποία θα μπορείς να εξαργυρώσεις στην άλλη ζωή. Είναι αυτά τα γραμμάτια που ο φύλακας Άγγελος σου θα βάζει πάνω στην ζυγαριά για να υπερβούν των κακών σου αμετανόητων πράξεων, που θα βάζει ο Σατανάς από την άλλη μεριά, διεκδικώντας την ψυχή σου.
Ο πάτερ Παΐσιος δεν κράτησε τίποτα μυστικό για τον εαυτό του. Τα μοιράστηκε όλα αυτά που η Χάρις του παρουσίαζε, με το πλήθος κόσμου που καθημερινώς τον επισκέπτονταν. Και συνεχίζουν να ζητούν μέχρι σήμερα την βοήθεια του, ακόμα και μετά την κοίμηση του, και είναι αμέτρητες οι φορές που ο γέροντας Παΐσιοςθαυματούργησε.
Πολλά από αυτά που έλεγε, τα έγραφε για να έχουμε και εμείς και οι επερχόμενες γενιές να τα διαβάζουμε, και το κατά δύναμη να τα εφαρμόζομε.
Οι εμπειρογνώμονες, οι οικονομολόγοι και άλλοι ιδικοί διατυμπανίζουν και μας δείχνουν λύσεις και οδούς για να βγούμε από αυτήν τη κρίση.
Ξεχνούν όμως όλοι τους Αυτόν που είπε: «Εγώ είμαι η Οδός και η Αλή
θεια και η Ζωή».
Όσες λύσεις και αν μας προσφέρει η Ευρώπη, όσα δισεκατομμύρια και αν μας δανείσουν, δεν πρόκειται να βοηθηθούμε αφού η κρίση που ζούμε είναι Θεϊκή.
Το νησί των Αγίων (τι το πιο τιμητικό) βιαστήκαμε και το μετονομάσαμε «το νησί της Αφροδίτης» για να τραβά περισσότερο τους Ευρωπαίους, αφού το όνομα αυτό είναι συνώνυμο με τη διαφθορά, την πορνεία, τη Βασίλισσα του κάτω κόσμου. Έτσι όλοι οι Άγιοι μάρτυρες μας, που με το αίμα τους έδωσαν αυτήν την τιμητική για μας ονομασία, ένας- ένας αποσύρει την προστασία του από την νήσο μας, και μας λένε «αφού μας παραμερίσατε εμάς, φωνάξτε τώρα της Αφροδίτης να σας βγάλει έξω από την κρίση σας». Ντροπή μας.
Αντί να είμαστε το φως του κόσμου για να ωφεληθούν και τα άλλα έθνη που ζουν στο σκότος, θάψαμε 2000 χρόνια πολιτισμού μας για να γίνουμε Ευρωπαίοι.
Τα χάλια μας τα βλέπομε όλοι μας. Τα χαστούκια που τρώμε, έχουν σκοπό να μας ξυπνήσουν από τον ύπνο και την ραθυμία που βρισκόμαστε. Ο Κύριος μας είπε «Όστις θέλει οπίσω Μου έλθει». Δεν θέλει ο Θεός με το ζόρι, αλλά με την δική μας θέληση. Από ευγνωμοσύνη για το άπειρο έλεος Tου και για όλα τα αγαθά που μας στέλνει.
Ο γέροντας Παΐσιος, που είχε προβλέψει πολλά γεγονότα και αυτήν ακόμα την κρίση της Ελλάδος, συνεχίζει να μας φωνάζει από ψηλά και να μας δείχνει την Οδό.
Δεν υπάρχει άλλη Οδός!
Δεν υπάρχει άλλη Αλήθεια!
Δεν υπάρχει ζωή μακριά από την ΖΩΗ!
Ας μαζέψουμε ταπεινά ότι συντρίμμια έμειναν από τους σεισμούς του ’74, την μεγάλη απάτη του χρηματιστηρίου, την φονική έκρηξη στο Μαρί, την κατακρεούργηση του τραπεζικού μας συστήματος, την διάλυση της οικογένειας, της παιδείας μας, των ηθικών μας αρχών και αξιών, και ας πάψουμε να ψάχνουμε ενόχους. Ήμαστε όλοι ένα μέρος του προβλήματος, και όλα θα αλλάξουν όταν όλοι μας μετανιώσουμε και αλλάξουμε ζωή.
Ας προσευχηθούμε και στον γέροντα Παΐσιο, που έχει περισσότερη παρρησία απ’ ότι εμείς, σήμερα που είναι και η μέρα της κοίμησης του, και ας του ζητήσουμε να μεσιτεύσει στο Κύριο μας και στη Υπεραγία Μητέρα Του, να μας λυπηθούν και να μας ξυπνήσουν από το ζοφερό ύπνο της αμαρτίας που βρισκόμαστε όλοι μας.
Σ.Σ.
pentapostagma.gr

Γέροντας Παΐσιος: «Θα έρθη καιρός πού όλοι θα πιστέψουν»

Γέροντα, πώς συμβαίνει άνθρωποι πιστοί νά φθάνουν στην αθεΐα;

- Στο θέμα αυτό μπορεί νά υπάρχουν δύο περιπτώσεις. Στην μία περίπτωση μπορεί νά ήταν κανείς πολύ πιστός, νά ενήργησε ή δύναμη τού Θεού στην ζωή του μέ πολλά χειροπιαστά γεγονότα, και ύστερα νά έφθασε σέ μιά θόλωση στο θέμα της πίστεως. Αυτό συμβαίνει, όταν λ.χ. κάνη κανείς άσκηση αδιάκριτη με εγωισμό, πιάνη δηλαδή ξερά την πνευματική ζωή. «Τί έκανε ό τάδε Άγιος; λέει, θά το κάνω καί έγώ», και αρχίζει νά κάνη μιά αδιάκριτη άσκηση.
Σιγά-σιγά όμως, χωρίς νά το καταλάβη, δημιουργείται μέσα του μιά ψευδαίσθηση ότι, άν δεν έφθασε στά μέτρα του τάδε Αγίου, κάπου εκεί κοντά πρέπει νά είναι. Έτσι συνεχίζει την άσκηση. Αλλά, ενώ πριν από αυτόν τον λογισμό τον βοηθούσε ή θεία Χάρις, τώρα αρχίζει νά τον έγκαταλείπη.

Γιατί, τί δουλειά έχει μέ τήν υπερηφάνεια ή Χάρις τού Θεού;

Όποτε δέν μπορεί πιά νά κάνη τήν άσκηση πού έκανε προηγουμένως καί ζορίζει τον εαυτό του. Μέ το ζόρισμα όμως δημιουργείται άγχος. Έρχεται καί ή υπερηφάνεια πού είναι μιά αντάρα καί του δημιουργεί μιά θόλωση.
Καί ενώ είχε κάνει τόσα καί είχε ενεργήσει ή θεία Χάρις καί είχε γεγονότα, αρχίζει σιγά-σιγά νά έχη λογισμούς απιστίας καί νά αμφιβάλλη γιά τήν ύπαρξη του Θεού.

Ή δεύτερη περίπτωση είναι, όταν θέληση ένας αγράμματος νά άσχοληθή μέ το δόγμα. Έ, αυτός δέν είναι καλά!
Άλλο νά ρίξη μιά ματιά, γιά νά γνωρίση το δόγμα. Άλλα καί ένας μορφωμένος άν πάη υπερήφανα νά άσχοληθή μέ το δόγμα, καί αυτόν, επειδή έχει υπερηφάνεια, θά τον εγκατάλειψη ή Χάρις του Θεού, καί θά άρχίση νά έχη αμφιβολίες.
Δέν μιλάω φυσικά γιά έναν πού έχει ευλάβεια. Αυτός καί μορφωμένος νά μήν είναι, μπορεί νά ρίξη μιά ματιά μέ διάκριση, μέχρι εκεί πού μπορεί νά έξετάση, καί νά κατανόηση το δόγμα. Άλλα ένας πού δέν έχει πνευματικότητα καί πάει νά ασχοληθή μέ τά δογματικά, αυτός, καί άν πίστευε λίγο, μετά δέν θά πιστεύη καθόλου.

- Γέροντα, ή απιστία έχει έξαπλωθή πολύ στην εποχή μας.

- Ναι, άλλα συχνά βλέπει κανείς και σ' αυτούς ακόμη πού λένε ότι δέν πιστεύουν στον Θεό νά ύπάρχη μέσα τους κρυμμένη λίγη πίστη. Μιά φορά μού είπε ένα παλληκάρι: «Δέν πιστεύω ότι υπάρχει Θεός». «Έλα πιο κοντά, τοϋ είπα. Ακούς το αηδόνι πού κελαηδάει;
Ποιος του έδωσε το χάρισμα αυτό;». Το καημένο ένα κι ένα συγκινήθηκε. Έφυγε εκείνη ή σκληράδα της απιστίας και άλλαξε τό προσωπάκι του.
Άλλη φορά είχαν έρθει δύο επισκέπτες στό Καλύβι. Ήταν περίπου σαράντα πέντε χρονών και ζούσαν πολύ κοσμική ζωή.
Όπως εμείς οι μοναχοί λέμε «αφού είναι μάταιη αύτη ή ζωή, τά αρνούμαστε όλα», έτσι και εκείνοι, από τήν αντίθετη πλευρά, είπαν «δέν υπάρχει άλλη ζωή» καί, όταν ήταν νέοι, άφησαν τίς σπουδές τους καί ρίχτηκαν στην κοσμική ζωή.
Έφθασαν σέ σημείο νά γίνουν ψυχικά καί σωματικά ράκη. Ό πατέρας τού ενός πέθανε άπό τήν στενοχώρια. Ό άλλος κατέστρεψε τήν περιουσία τής μάνας του καί τήν έκανε καρδιακιά. Μετά άπό τήν συζήτηση πού κάναμε, είδαν τά πράγματα αλλιώς.
«Εμείς αχρηστευθήκαμε», έλεγαν. Έδωσα στον έναν μιά εικόνα γιά τήν μάνα του. Πήγα νά δώσω καί στον άλλο μία εικόνα, άλλα δέν τήν έπαιρνε. «Δώσε μου ένα σανιδάκι άπό αυτά πού πριονίζεις, μοϋ λέει. Δέν πιστεύω στον Θεό· στους Άγιους πιστεύω».
Τότε τού είπα: «Ή καθρέφτης είναι κανείς ή καπάκι άπό κονσερβοκούτι, άν δέν πέσουν οι ακτίνες του ήλιου επάνω του, δέν γυαλίζει. Οι Άγιοι έλαμψαν μέ τίς ακτίνες τής Χάριτος του Θεού, όπως τά αστέρια παίρνουν φώς άπό τον ήλιο».
Τους καημένους τους νέους τους ζαλίζουν μέ διάφορες θεωρίες. Είχα προσέξει έκεϊ στό Καλύβι ότι συνήθως δύο μαρξιστές πενηντάρηδες έμπαιναν στά γκρουπ τών νέων, γιά νά τους ζαλίζουν.

Οί μαρξιστές δέν πιστεύουν καί, όταν πάς νά τους απόδειξης τήν ύπαρξη του Θεού, κρίνουν τον Θεό καί είναι όλο ερωτήσεις· «γιατί αυτό, γιατί εκείνο κ.λπ.».

Ό Προφήτης Ησαΐας λέει ότι αυτοί πού δεν θέλουν να σωθούν, δέν καταλαβαίνουν[5]. Μια φορά τους είπα: «Βλέπετε τα αστέρια; Αυτά δέν είναι βιδωμένα· κάποιος τά κρατά στό στερέωμα. Γιά τον Χριστό, όσα είπαν οί Προφήτες εκπληρώθηκαν.
Έχουμε τόσους Μάρτυρες, πού ήταν πριν πολύ άπιστοι, δήμιοι, ειδωλολάτρες, καί μετά πίστεψαν στον Χριστό καί μαρτύρησαν. Μερικούς τους έκοβαν την γλώσσα, γιά νά μή μιλάνε γιά τον Χριστό, καί με κομμένη γλώσσα μιλούσαν καλύτερα!
Κάθε μέρα έχουμε τόσους Αγίους πού εορτάζουν! Είναι ζωντανή ή παρουσία των - Αγίων. Καί όταν ακόμη εμείς δέν τους βρίσκουμε, εκείνοι μας βρίσκουν!
Πολλοί ασκητές στην έρημο, πού δέν έχουν ημερολόγιο καί δέν ξέρουν ποιος Άγιος γιορτάζει, λένε «Άγιοι της ημέρας, πρεσβεύσατε υπέρ ημών» καί παρουσιάζονται οί Άγιοι καί τους φανερώνουν καί το όνομα τους· καί μάλιστα είναι Άγιοι με δύσκολα ονόματα.
Κοιτάνε ύστερα οί ασκητές το ημερολόγιο καί βλέπουν ότι γιορτάζουν εκείνη τήν ημέρα οί Άγιοι πού τους παρουσιάσθηκαν[6]. Αυτό πώς το βλέπετε;».
Μετά μου είπαν: «Γιατί πάνε οί Άγιοι στους καλογήρους καί δέν πάνε νά βοηθήσουν τον λαό πού έχει ανάγκη;». «Μέ τί ήρθατε εδώ, παλληκάρια; τά ρώτησα· μέ το αεροπλάνο;». «Όχι, μέ τό αυτοκίνητο», μού λένε.
«Εντάξει· στον δρόμο πού ερχόσασταν, πόσα προσκυνητάρια είδατε; Αυτά δέν φύτρωσαν μέ τά πρωτοβρόχια. Βοηθήθηκαν οί άνθρωποι από τους Άγίους και από ευλάβεια τα έφτιαξαν, και ανάβουν και τα κανδήλια. Οί πνευματικοί άνθρωποι, όσο πετούν τά υλικά, τόσο ανεβαίνουν. Οί ύλιστές, και αυτοί κάτι απολαμβάνουν φτιάχνουν π.χ. τόσα κύπελλα, παίρνουν τόσα χρήματα· άμα φτιάξουν περισσότερα, παίρνουν περισσότερα. Εσείς μόνον την προπαγάνδα κάνετε καί σταματάτε εκεί· δεν έχετε τίποτε νά απολαύσετε. Είστε οί πιό ταλαίπωροι, διότι, όταν πετύχετε αυτό πού θέλετε, δεν θά έχετε κανένα άλλο ιδανικό, μόνον το βάσανο της μαρξιστικής σκλαβιάς». Στο τέλος μου είπαν: «Είσαι πολύ καλός άνθρωπος, δίκαιος, σοφός...».


Πάντως είτε το θέλουν οί άνθρωποι είτε δεν το θέλουν, θά ερθη καιρός πού όλοι θά πιστέψουν, γιατί θά φθάσουν σε αδιέξοδο καί θά επέμβη ό Χριστός.

1. Ίω. 15,5.
2. Θεοτόκιο β' ήχου.
3. Βλ. Ματθ. 9,29 και Μάρκ. 9,23
4.Ψαλμ. 81,6
5. Πρβ. Ήσ.
6, 9-10. 6. Στις 3-6-1979, επειδή ό Γέροντας δέν θυμόταν ποιος Άγιος γιόρταζε εκείνη τήν ήμερα καί δέν έβρισκε τά γυαλιά του, γιά νά δή στό ημερολόγιο - μόλις τότε είχε έγκατασταθή στό Καλύβι «Παναγοΰδα» καί ακόμη δέν εΐχε τακτοποιηθή -, έκανε κομποσχοίνι λέγοντας «Άγιοι της ημέρας, πρεσβεύσατε υπέρ ημών». Τότε τόν επισκέφθηκε ό Άγιος Λουκιλλιανός πού γιορτάζει εκείνη τήν ημέρα καί τοΰ επανέλαβε τρεις φορές τό δύσκολο όνομα του.



ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
ΛΟΓΟΙ Β΄
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
«ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ»

Γέροντας Παΐσιος: «Πόλεμος Ρωσίας-ΝΑΤΟ!!! Όσοι οι κόκκοι της άμμου θα είναι οι σύμμαχοι της Ρωσίας»...



Το μεγάλο πλανητικό θρίλερ συνεχίζεται!

Γράφει ο Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης

Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στον κόσμο, ειδικά δε στην περιοχή μας, είναι αμείλικτες και θα ορίσουν για πολλά χρόνια το μέλλον όλων μας, έστω και αν οι Έλληνες («βαρείς» από το αρνί του Πάσχα...) ζουν στον δικό τους κόσμο και ασχολούνται με... «Ελιές» και με «Ποτάμια»!... 

Τα πράγματα στην Ουκρανία φαίνεται ότι οδηγούνται σε διπλωματική εμπλοκή, ενώ πάντοτε ελλοχεύει νέο ξέσπασμα κρίσης στη Μέση Ανατολή, αλλά και στην Τουρκία που συνεχίζει να «βράζει» (π.χ. ο Έρντογαν μόλις προχθές έφτασε στο σημείο να απαγορεύσει ακόμα και τις διαδηλώσεις στο σύνηθες σημείο διεξαγωγής τους, που πάντοτε ήταν η πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης)...

Όμως, το έχουμε ξαναγράψει αμέτρητες πια φορές, όλα τα τωρινά δραματικά γεγονότα έχουν προβλεφθεί με ακρίβεια από θεόπνευστες μορφές του παρελθόντος (και όχι μόνο)! Από χαρισματικούς Γέροντες, Αγίους και Μάρτυρες της ελληνορθόδοξης παράδοσης, την οποία πολεμούν φανερά κομπλεξικοί τύποι όπως ο Δήμου και ύπουλα, στο παρασκήνιο, άτομα όπως ο παριστάνων τον «πρωθυπουργό» αρχιπροδότης Ιούδας Μπεναχίμ, που παρουσιάζεται δημόσια ως «Αντώνης Σαμαράς»... Το έθνος πρέπει να συντρίψει τα ως άνω φίδια χωρίς έλεος.

Πολλοί φίλοι και γνωστοί μας ρωτούν τι άραγε είπε (ανάμεσα στα τόσα που έχει προβλέψει) για τη Ρωσία και το μέλλον της ο Γέροντας Παΐσιος, αυτή η λαμπρή μορφή της Ορθοδοξίας! Διότι είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, με όλα αυτά που διαδραματίζονται στην Ελλάδα, την περιοχή μας και τον κόσμο όλο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που ανατρέχουν στους προφητικούς λόγους του Γέροντα αυτού, ανακαλύπτοντας με θαυμασμό πόσο «μέσα» έπεσε σε όλα όσα είχε προ πολλών ετών αναφέρει... Για αυτά έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, και μάλιστα με το σύγγραμμά μας «Γέροντας Παΐσιος. Τα μελλούμενα (όσα πρόκειται να συμβούν)» των εκδόσεων “M-Press”, Αθήνα 2013, με πρόλογο του ιδίου του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου.

Τι είπε λοιπόν ο Γέροντας Παΐσιος για τη Ρωσία και τα μελλοντικά παγκόσμια γεγονότα; Αυτά δηλ. που πολλοί πιστεύουν ότι θα βρούμε σύντομα μπροστά μας; Ας ανατρέξουμε στο ως άνω έργο μας, όπου αναφερόμαστε βεβαίως και στο εν λόγω κρίσιμο θέμα. Στις σελίδες 82 και 83 διαβάζουμε τα εξής εντυπωσιακά:
«Τα χρόνια στα οποία έζησε ο Γέροντας χαρακτηρίστηκαν από τον Ψυχρό πόλεμο. Τότε υπήρχε γενική ανησυχία ανά τον κόσμο πως έπεται απίστευτη πλανητική σύγκρουση ανάμεσα στη Δύση και την Ανατολή, που πιθανώς να λάμβανε τη μορφή πυρηνικού πολέμου. Πάντοτε δεχόταν ερωτήσεις ο Γέροντας Παΐσιος και πάντα σαν καλός Πατέρας απαντούσε. Έτσι όταν ρωτήθηκε από επισκέπτες, αν οι Ρώσοι θα πολεμήσουν τη Δύση μόνοι τους ή αν θα έχουν συμμάχους, εκείνος απάντησε με άγια πραγματικά ενόραση: «Και βέβαια θα έχουν συμμάχους! Τώρα δεν φαίνονται, αλλά σύντομα θα τους δουν όλοι και θα είναι όσοι οι κόκκοι της άμμου»!

Τι άραγε να εννοούσε ο Γέροντας Παΐσιος με τα ως άνω φοβερά λόγια του; Στο ίδιο προαναφερθέν έργο μας γράφουμε και τα παρακάτω πολύ ενδιαφέροντα:

«Η Ρωσία δεν θα είναι καθόλου μόνη της στον επερχόμενο Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο! Θα έχει στενούς συμμάχους κι άλλες δυνάμεις της ευρασιατικής ενδοχώρας, αλλά πάνω απ’ όλα την υπερδύναμη της Άπω Ανατολής, δηλαδή την Κίνα, με τα εκατοντάδες εκατομμύρια στρατού, που «θα είναι όσοι οι κόκκοι της άμμου». Και πράγματι, μέχρι πριν κάποια χρόνια, στα χρόνια δηλαδή που ζούσε ακόμα ο Γέροντας Παΐσιος, οι Κινέζοι ακόμα δεν φαίνονταν στο πλευρό των Ρώσων και πολλοί πίστευαν ότι η Μόσχα θα προσπαθήσει μόνη της μια μέρα να κατακτήσει τον κόσμο. Να όμως που ο Γέροντας δικαιώθηκε και σ’ αυτήν την περίπτωση.

Σήμερα ο ευρασιατικός άξονας, φαντάζει παντοδύναμος. Είναι γεγονός».

Πώς όμως θα γίνουν όλα αυτά; Και ποια η σχέση τους με την Ελλάδα (κάτι που μας ενδιαφέρει, ασφαλώς, άμεσα); Στο ίδιο μας αυτό έργο γράφουμε και τα παρακάτω:

«Ποια όμως η θέση της Ελλάδας σ’ αυτό το εφιαλτικό διεθνές περιβάλλον; Έχει μέλλον ο ελληνισμός μετά τον Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο; Και, αν ναι, τι είδους μέλλον; Και σ’ αυτό το ερώτημα απάντησε ο Γέροντας Παΐσιος, ο σοφός αυτός του Αγίου Όρους, σχετικά με τις προοπτικές του ελληνικού έθνους μετά την παγκόσμια καταστροφή που, φανερό είναι, πλέον πλησιάζει με ραγδαίο ρυθμό: «Ο Θεός θα δώσει στην Ελλάδα άξιο βασιλιά! Μετά τους Τούρκους θα πατάξει όλα τα άπιστα έθνη, θα τα καταδιώξει και θα ερημωθεί η Αίγυπτος και θα κατοικηθεί κάθε άλλη πόλη και χώρα, από αυτές που θα καταστραφούν στον πόλεμο Ρωσίας-ΝΑΤΟ και ο καθένας θα γυρίσει στο σπίτι του. Θα διαρκέσει η βασιλεία του 36 έτη και όλοι οι αρχηγοί κρατών θα έλθουν να του δώσουν τη φιλία του».

Αυτά τα παραπάνω εκπληκτικά είπε ο Γέροντας Παΐσιος εδώ και πάρα πολλά χρόνια! Όταν ακόμη τίποτα δεν φάνταζε ότι θα οδηγηθούν τα πράγματα του κόσμου μας στη σημερινή περίπλοκη κατάσταση. Αλλά (όσοι μας διαβάζουν ασφαλώς γνωρίζουν) πόσες και πόσες φορές δεν αναφερθήκαμε και εμείς σε όλα αυτά! Δηλ. ότι είναι αναπόφευκτη μία πλανητική σύγκρουση τεραστίας κλίμακας ανάμεσα στη Δύση που καταρρέει και στη διαρκώς ανερχόμενη Ανατολή... Μήπως τώρα λοιπόν πλησιάζει η ώρα; Η διάσταση απόψεων μεταξύ Ρωσίας και ΝΑΤΟ στο ουκρανικό ζήτημα είναι πια γεγονός. Όποιος από τους δύο υποχωρήσει, χάνει αυτομάτως τον έλεγχο της κατάστασης, αλλά και τραυματίζεται βαθύτατα η εικόνα του ως παγκόσμια υπερδύναμη. Απ’ την άλλη, εάν τελικά κάποια από τις δύο αυτές πλευρές δεν κάνει πίσω, ένας νέος παγκόσμιος πόλεμος είναι επί θύραις...



Ζούμε καιρούς δραματικούς. Τα πράγματα αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς, όπως π.χ. στην Ελλάδα, όπου είναι πια φανερό ότι ανατέλλει ένα νέο καθεστώς στη θέση της άθλιας Μεταπολίτευσης που πεθαίνει. Απ’ την άλλη, κρίσιμες θα είναι οι επόμενες μέρες στο θέμα της Ουκρανίας. Ό,τι όμως και να συμβεί τελικά τώρα στην Ουκρανία, τα πράγματα έτσι κι αλλιώς οδεύουν προς την απόλυτη σύγκρουση, τον θερμοπυρηνικό πόλεμο ΝΑΤΟ-Ρωσίας! Στο νέο παγκόσμιο σκηνικό των ανακατατάξεων κάποιος εκ των δύο θα επικρατήσει. Για τον άλλο δεν θα υπάρχει θέση στο διεθνές στερέωμα των υπερδυνάμεων. Θα είναι ένας αγώνας ζωής και θανάτου...

Από "Ελεύθερη ώρα"

"ΔΑΡΔΑΝΕΛΙΑ: ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ..." Η ΔΙΕΝΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΡΩΣΩΝ - ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑ'Ι'ΣΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΙΕΝΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΡΩΣΩΝ - ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΑΡΑ ΤΑ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ ΔΙΑΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΡΕ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΝΟΜΟ ΤΑΞΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ... Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΨΥΧΡΩΝ ΡΩΣΩΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ... ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΗΔΗ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΑΛΛΑ Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΑΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ... "ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ (Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ) ΤΑ ΔΑΡΔΑΝΕΛΙΑ, ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ... ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ, Η ΔΙΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΡΕΚΟΡ ...", ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥ Π. ΠΑΙΣΙΟΥ ... ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ... ΑΡΑ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ... ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ !!! 
anargyros61
 http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/04/blog-post_5423.html#ixzz2y0iadVfE


Η τουρκία για να κλείσει τα στενά, εξυπηρετώντας την αμερική θα επικαλεστεί διαμάχη και πόλεμο με την Ελλάδα;

Ο ηγέτης της υπερδύναμης που άκουσε τις συμβουλές του Γέροντα και είδε την χώρα του να προοδεύει.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

ΓΙΑΤΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ"

"ΘΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ" (ΠΑΊΣΙΟΣ) 
"ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΟΝΤΑΙ"

                                                                                                                                                                             ..

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ;
ΠΩΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ 2012;
ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ 2013;
ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ 2014 ΚΑΙ ΤΟΥ 2015;
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΙΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ;
ΟΛΑ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ (ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ - ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ) ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
ΟΤΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΠΠ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΩΝ
ΠΛΕΥΡΩΝ, ΙΣΩΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ...
Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΝΑΒΟΛΗΣ
ΠΟΥ "ΕΞΥΠΝΑ" ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ...
ΟΙ ΗΠΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ
ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ "ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ" ...
ΟΜΩΣ Ο ΝΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ
ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ...
ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ...
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΕΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, ΑΦΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ,
ΑΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ
ΤΟΥ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ ...
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΡΟΟΡΟΥΝ: "ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ"
"ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΔΙΣΒΑΣΤΑΧΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ"
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΟΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ,
ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ...
ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...
Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ (ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΗ) ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΕΙΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ...
ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΥΡΙΑΣ,
ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ...
Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ...
ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ
ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΥΘΟΥΝ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ...
 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ...
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΠΟΥ ΗΔΗ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΟΥ "ΣΚΗΝΙΚΟΥ" ...
ΤΟ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,
ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ
ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ...
ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΣΤΡΟΦΗΣ
ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ...
Η ΑΝΑΓΚΗ ΣΙΤΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ, ΘΑ ΓΕΙΡΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΤΗ "ΨΥΧΗ" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ...
ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ...
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ "ΜΥΡΜΗΓΚΟΛΕΟΝΤΑ" ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΔΕΣΕΙ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΑ ...
ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΡΟΟΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΨΑ ΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΤΗΣ
ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ...
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΠΟΤΟΜΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ "ΚΑΚΟΥ" ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΑΣΦΥΚΤΙΕΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ...
ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ, Η ΧΑΡΑΤΣΙΑ,
Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ...
ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΔΑΝΕΙΟ,
Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ...
ΟΛΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΔΙΑΣΩΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΝ (Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΞΟΦΛΗΣΕ ΤΟ 1989 ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟΥ 1.000.000 ΛΙΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ), ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ...
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΕΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ...
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ...
ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΑ "ΙΩΑΝΝΗ" ...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ
ΘΑ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΕΙΔΩΛΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ...
ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΗΓΗΘΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΙΝΟΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ;
ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΘΑ ΔΙΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ,
ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ;
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ,
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ;
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΥΤΑ;
ΑΝ ΝΑΙ, ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΤΩΡΑ ΠΙΑ, ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ !!!